2009. május 28., csütörtök

Cicis táska:o)

Bocsánat a jelzőért, de ha meglátjátok a formát, szerintem Ti is egyből erre a jelzőre gondoltok:o)
Ezzel molyolok már napok óta. Érdekes a forma, de gondolom, ha megtöltődik tartalommal, másképp fog kinézni. Már a következő fotón is kicsit másképp mutat.

Szabásmintám nem volt, egy francia horgolós blogon akadtam rá Csilla segítségével, nagyon megtetszett és nekiestem, mint ló a töknek a nagyinégyzetek horgolásának. Szinte ész nélkül készültek, aztán az összeállítás okozott némi gondot, megint hoztam a formám:o) Még ezer szerencse, hogy Baboo most itthon töltődik a következő vizsgahullámra, így segítségül hívtam. Megfejtette a rejtélyt, legalábbis az induló lökést megadta a továbbiakhoz. Azonban a kínkeserves és igen hosszadalmas négyzetösszeöltögetés után az eredmény elég siralmas volt. Már sajnálom, hogy nem kattogtattam néhány fotót, mindenkinek mosolyt csalt volna az arcára a látvány. Aztán tovább bolyongtam az említett blogon, mígnem több hasonló formájú táskát is találtam. Végül Baboo újra nekiveselkedett az értelmezésnek, és megfejtődött a rejtvény! Így már elég csinoska a forma, csak azok a cicik ne lennének:o)
Vár még munka rendesen, mint látható, az egyik füle készül, már nem sok hiányzik, aztán még ott a másik. Nem kellemes a készítése, már a bal kezem középső ujját nem érzem.
Végül kap majd egy "Baboos" csinosítást, díszítést, és reményeim szerint hétvégén a 17. évét betöltő Tünde leánykám tulajdonába vándorol.
Majd a végeredményről szintén képes beszámoló készül.






20 megjegyzés:

Christine írta...

Kicsit talán tényleg cicis, de nagyon csinos!!

Anice kötős blogja írta...

Az ott az alja lehet szerintem.
A végén kiderítetted, hogy pamut-mammut a fonal?

Ja, és nagyon jól néz ki!

nöné írta...

Na jó, a nagyon cicis kinézetre én is rásegítettem a poén kedvéért:o)
Anicém, az nem az alja, de ha meg lesz pakolgatva mindenféle női dologgal, remélem, másképp fog mutatni.
Igen, a fonal pamut-mammut, és már nem is olyan mammut a guriga, mert már más is készült belőle. Tényleg, azt még nem is fotóztam!

Monika írta...

Jééééé!:)
A 2.fotón azért jobban tetszik :)))),sőt gyöny9rűűűűűű!!!!!
Ez a nagyisminta?

Névtelen írta...

Nagyon jópofa a fotó , először tényleg azt hittem , hogy direkt ilyen a formája..(.Valahol a neten láttam olyan horgolt párnát, férfianak ajánlották ajándéknak...)
Kiváncsi vagyok a végeredményre.Biztos nagyon csini lesz.Ha meg lesz pakolva szerintem is más lesz az alakja...

Gabella írta...

Ez felvetőfonal! Hol lehet ilyet venni? Lehetőleg kicsi pénzért?

A táska viszont tök jó!

Komolyan, nem kéne többé blogokat néznem, mert mindig mindent én is meg akarok csinálni!

Macus írta...

Ez nagyon aranyos. Tényleg jó ötlet a négyzetekből ez a táska. Úgy vagyok, mint Gabella: minél többet olvasgatlak, nézegetlek benneteket, annál több darabot szeretnék elkészíteni. De a nap csak 24 óra!

Abile írta...

Amikor még kicsiben láttam a képet a saját bloglistámban azt hittem horgolt bikinifelső készül - merevítővel :o)) No, de félre a tréfával, nagyon szép lett - a második képen már jól látszik!

Kriszta írta...

Szerintem is nagyon jól néz ki, a végére pedig biztosan szuper kis táska lesz :)

Névtelen írta...

Azt olvastam vèletlenul, hogy cicàs tàska, ès vègig vàrtam a cicàt. :-)
Szerintem nagyon jò lett, a tàskàt irigylem, de az ujjaidat nem, èn is horgoltam èvekkel ezelott magamnak egy ilyen pamut-felvetofonalas tàskàt, nagyon jò lett az is, de hetekig fàjt az ujjam utàna.

Csandi írta...

85 C vagy B a méret?:)))
A második képen határozottan táska formájú, szóval nyugi megint nagyon jót alkottál:))

Lonci (Győr) írta...

Tényleg olyan, de már megvan a táska formája is. Nagyon jól néz ki. Ezzel az összeállítással egy pathworkos táskám van, megkinlódtam vele, de végül is egyszerű a végére.

Melinda írta...

Katicához hasonlóan én is cicÁs táskának olvastam a címet és értetlenkedtem...:)) Aztán a szövegben már működött az olvasási képességem és megvilágosodtam!:DDD
Nagyon-nagyon tetszik ez a táska, biztos hatalmas sikert arat majd!:)

nöné írta...

Köszönjük szépen, mármint a táska és én a kedves és biztató szavakat! Igyekszem haladni a füleivel, hogy teljes pompájában megmutatkozhasson, reményeim szerint lényegesen kisebb méretű - úgy kb. 75 B-s - kosaraival:o)
Bár az igyekezetemet kissé visszafogja az az elfoglaltságom, hogy mániákusan és rohamléptekben olvasom a Twilight-ot, engem is elkapott a láz.

Gabi: nem tudom, hol lehet ilyen fonalat kapni, én a debreceni Mihálynapi vásáron botlottam beléje.

Mammka: igen, ezek a híres és roppant egyszerű nagyi négyzetek.

Naomi írta...

Nagyon csini lett! Cicisen és cici nélkül is! :o))

Névtelen írta...

Cicis vagy cicás - nekem is nagyon tetszik! :)))

Kangamama írta...

Sztem nagyon szép lenne vmi hasonló felső is ilyen mintával. Szívesen hordanám!

Kati írta...

Nagyon szép!!! Akár cicis akár nem:D de a második képen már teljesen táskaforma!
Nekem sem kellene most már annyit olvasgatnom, mert egyre a csak nől "az idén megkötöm ezt is" lista;)

Csilla böködéje írta...

Nöné ez nagyon szé p lett. Én is nézegettem ezt a formát. Cicis:-D hihi ezen jót nevettem

Kangamama írta...

Kérlek nézz be hozzám, játékra hívtalak!