2009. július 17., péntek

42 éves lettem én ...

meglepetés e költemény
csecse
becse:
És hozzá csodás ajándékok, melyekkel meglepett két gyönyörű gyermekem.

Bocsánatot kérek József Attilától, hogy átköltöttem egyik csodás versét, és bocsánat a kedves olvasótól, hogy ilyen zagyvasággal traktálom, de ma egyfolytában az eredeti vers első két sora járt a fejemben, persze az én életkoromra igazítva.
Nem akarom én nagy dobra verni, hogy megint öregebb lettem egy évvel, de ezeket a csodaszép ajándékokat azt gondolom, muszáj megmutatni Nektek is.

Lánykáim, mint mindig, most is sk ajándékokkal készültek. Ha nem így lett volna, nem is örültem volna annyira.

Kaptam egy csodásan illatozó tűpárnát szépséges fimos tűcskékkel, természetesen Baboos kivitelezésben, továbbá egy szépséges anyaggal bevont, a kötésmintáim tárolására használandó mappát, melynek megvalósításában Mazsola leírása szolgált útmutatóul. Tündikém pedig hímezett egy csodaszép könyvjelzőt, ami a mappa tartozéka. Szóval a Lányok ismét összedolgoztak, és remek dolgokat alkottak, amikkel nagy-nagy örömet szereztek lassacskán öregedő anyukájuknak:o)































A fotók igen-igen prűdre sikeredtek. Készültek sokkal szebbek is lent a kertben, a rusztikus kerti asztalkán, de a telefonomból az istennek sem sikerült kivarázsolni őket, pedig jól elbabráltunk Tündikémmel majd egy órát eredménytelenül.


20 megjegyzés:

Naomi írta...

Drága Nöné!

Fogadd szívből jövö sok-sok jó kívánságomat! Nagyon boldog születésnapot kívánok Neked!!! Csodásak az ajándékaid, a lánykáid tényleg kitettek magukért! Hiába...ilyen ügyeskezű anyukának, mint Te, csak ennyire ügyike leánykái lehetnek!!!

...millió ölelés :Noémi

Barbi írta...

NAGYON SOK BOLDOGSÁGOT! :D

Csilla írta...

Nagyon boldog szülinapot kívánok én is. Az ajándékok csodaszépek, nagyon ügyes a két ifjú hölgy, hozzájuk is gratulálok, nem estek messze az almák a fájuktól.

Jucus írta...

Kedves Gyöngyi, én is nagyon sok szeretettel gratulálok Neked!
Csodaszép meglepiket kaptál, ahogyan Te is, a lányaid is nagyon ügyes kezűek!

Amanda írta...

Isten éltessen! Szép ajándékokat kaptál, használd egészséggel!

Csipcsilla írta...

Kedves Nöné!

Isten éltessen sokáig születésnapod alkalmából! Csodaszép ajándékokat kaptál! Szívből és szeretettel készülhettek! Használd azokat jó egészséggel!

Macus írta...

Én is boldog szülinapot kívánok. Bár valószínűleg felesleges, hiszen aki ilyen ajándékokat kap a gyerekeitől, annak biztosan boldog ez a nap.

Én is még ebben az évben leszek annyi, mint te. Nem öregszünk még, csak néha úgy érezzük.
Puszi így ismeretlenül is:
Macus

Névtelen írta...

Isten èltessen!!! Gyonyoruek az ajàndèkaid, nagyon tetszenek, ès minden olyan osszehangolt, elegàns! Le a kalappal!

nöné írta...

Kislányok!

Nagyon szépen köszönöm a jókívánságokat! Mihelyst túl leszek a holnapi nehéznek ígérkező napon, birtokba is veszem a szépségeimet. A lánykáimnak tolmácsolom - habár egyikőjük olvassa e sorokat - a dícsérő szavaitokat.

Mégegyszer, köszönöm, és puszi Nektek!

Kormica írta...

Isten éltessen sokáig!
Rájuk kattintottam, és jól meg is csodáltam az ajándékaidat, gyönyörűek! Ügyeskezű gyerekeid vannak nagyon!

Csandi írta...

Egy kicsit öregebb lettél, talán egy kicsit össze is mentél:)) Kivánok neked sok-sok boldogságot és sok-sok szépséges ajándékot:)

Kati írta...

Isten éltessen még nagyon sokáig!:)
Nagyon ügyesek a lányok, gyönyörű dolgokat kaptál!

Kangamama írta...

Boldog szülinapot kívánok én is Neked!!

Kriszti írta...

Nagyon boldog születésnapot! Lányaidnak, lányaidhoz gratulálok, csodás ajándékokkal készültek.

Panti írta...

Isten éltessen sokáig. Még sok ilyen szülinapot kívánok!
Ügyesek a lányok, szép dolgokat készítettek.

Christine írta...

Kedves Gyöngyi,
nagyon boldog születésnapot kívánok én is, még minimum egyszer ennyit:) Csodás ajándékokat kaptál, büszke lehetsz a lányaidra:)

mmama írta...

Nagyon boldog születésnapot kívánok!
Szép ajándékokat kaptál.

Abile írta...

Nagyon sok boldogságot, jó egészséget kívánok és azt is, hogy legyen mindig kötni és varrnivalód! :o))

Melinda írta...

Nagyon sok boldog születésnapot kívánok!:x:x:x

Az ajándékaid igazán szépségesek! Gratulálok a lányaidhoz!:)

Kriszta írta...

Csodaszép ajándékokat kaptál, isten éltessen nagyon sokáig, sok boldog szülinapot!!!