2010. június 6., vasárnap

Lemerültem...

...kérek szépen egy kis energiát Tőletek!

Egy kicsikét eltűntem, de most az engem hiányolók miatt megmutatom magam. Mostanában valahogy semmi nem megy úgy, ahogy kellene, ahogy én szeretném. Elvesztettem az aktivitásomat, kötés iránti szenvedélyemet, aki megtalálta, kéretik nekem visszaszolgáltatni:o) Nap mint nap csak szenvedek a kötéseimmel, és semmi nem úgy sikerül, ahogy elterveztem.

Itt van például mindjárt ez a blúzocska. Végre valahára találtam egy nagyon csini, és egyáltalán nem bonyolult fazonú nyári felső leírást, el is készítettem annak rendje és módja szerint, betartva a pontos utasításokat (némi nönésítés azért született, szemek száma, minta változtatása). A végeredmény viszont nem az igazi, értem itt a nyaka-válla részeket. Pedig próbáltam is, mégis bő lett, ezért gyorsan horgoltam bele egy duplaláncszemes madzagot. Így már jobban néz ki, persze Nórin minden jól áll:o) Most éppen nem a legelőnyösebb formáját mutatja (nincs is neki olyan), megfosztottam a karjaitól, hogy fel tudjam öltöztetni, és vissza sem adtam neki a fonal védelme miatt. Ez a Barkaság a Mandarin nevű 100 % bambusz fonal, amivel volt néhány csatám. Nagyon jó a fonal, kellemesen hűs tapintású, bizonyára kényelmes viselet is lesz. Azonban rettentően nehezen ment vele a munka, pedig nagyon igyekeztem az összes (sok-sok) szálacskába egyszerre belebökni (nem mindig sikerült). Továbbá elég sérülékeny épp emiatt a sok-sok szála miatt. Pl. a körmöm mellett egy kis száraz bőrdarabka beleakadt, úgy kihúzta az egyik szálat (szerencsére a fonákán), hogy már eltüntetni sem lehetett. Belegondoltam, hogy mondjuk egy zsúfolt autóbuszon valaki beleakad, oda az egész pulcsi. Na de ne legyek már megint pesszimista!

Mivel a fazon tetszik, bőszen jegyzeteltem is, egy másfajta fonalból ismét nekiesek:o)
Egy elmaradásomat pótolom a következő fotóval. Naomi barátnőmtől kaptam még egy korábbi cserebere kapcsán. Nagyon praktikus és nagyon szép, Naomi romatikus alkatát tükröző tartócska. Nem sok lakója van, mert sok-sok ufómban pihiznek a varázstűim.
Újabb dicsekvés: Bibííí, van ám nekem egy hozzám nagyon közel lakó tűbarátném, Irenka, aki bevezetett a fonaltúrás rejtelmeibe:o) Két hete egy pénteki délutánon egy rövidke időre összefutottunk, és gyorsan túrtunk egy keveset. Mondanom sem kell, üres kézzel egyikünk sem távozott. Találtam nagyon jó kinézetű akril-nylon keveréket (elsőre elég bizarr), DE szatyornak szántam, és eddig nem is csalatkoztam. Mutizni még nem tudom, mert nem sok látszik belőle. E hét pénteken a turi fele volt dolgom, és mivel nem tagadhatom meg önmagam, betértem egy fordulóra. Új készlet nemigen érkezett, a múltkoriak köszöntek rám, de jól beletúrkáltam a kosarak mélyére, és találtam egy különleges darabot: pici akril, pici len, sok pamut. Hoztam haza belőle 4-et (jó néhány ott maradt), gondoltam, ez is jó lesz szatyornak. Egyébként azért emlegetem sűrűn a szatyrot, mert fonalrendezkedésbe fogok kezdeni hamarosan, és azt találtam ki a kis okos agyammal, hogy valami rúdfélére felaggatva a szatyrokat tárolom majd a fonalaimat. Hát, köthetek jó néhány szütyőt, az már egyszer biztos.
Visszatérve a lenes fonalhoz: készítettem belőle egy kis kötéspróbát, kimostam, hogy lássam, valóban puhul-e. Éééés igen, érezhetően finomabb lett a tapintása. Na, gondoltam egy nagyot, másnap ismét arra vettem az irányt, és bezsebeltem az egész készletet, 14 érintetlen és 2 visszabontott gombócka:o) Ebből a mennyiségből azért már nem szatyor fog készülni:o)
Igen-igen nagy szerencse ért a napokban, Barkáéknál főnyereményt nyertem! Hova is kerülhetne a legjobb helyre, ha nem hozzám:o), amilyen hörcsögölő vagyok. Ezúton is szeretnék gratulálni minden nyertestársamnak, jó kis játék volt ez! Örök hála Barkáéknak! Egy-két napon belül ki is gondolom, mit szeretnék venni a sok-sok barkabankócskámból.
Azért a múlt héten sütögettem is, kipróbáltam Limara Hagymácskáját. Mivel épp kenyérsütés következett, gondoltam egyet, és a tészta felét elcsenve sült egy picike kenyér, és három hagymácska.
A végére hagytam egy fontos információt, a tegnapi naptól 2 felnőtt Leányzó anyukája lettem! Tündim tegnap töltötte be a 18. életévét. Fotók most nincsenek, szolid volt az ünneplés, mert a családunk hiányos, még Babookám vizsgázgat. Eszem-iszom, dínom-dánomra majd akkor kerül sor, ha meglesz a 4. félév, valamint az informatika érettségi.

16 megjegyzés:

Kriszta írta...

Nagyon boldog szülinapot nagylányodnak :)
Egy ilyen fonalturis akcióba én is szívesen beneveznék :))
A pulcsi pedig nagyon nagyon tetszik, s főként így a madzaggal, annyira jóóó :)

Ilona írta...

Nöné! Nagyon szép a mandarinod, igazi klassz nyári darab. Én lebontottam az enyémet, mert valami hiányérzetem volt, de már el is kezdtem egy másikat bebőle.

Macus írta...

Már nagyon hiányoltalak,kis híja volt,hogy nem írtam...
A kötéssel kapcsolatos érzéseidben osztozom. A kendő nehezen halad, sok-sok szem van már. Így az este egy maradékból horgoltam egy kis nyakmelegítőt a csajszinak. Aztán elkezdtem szintén pár deka maradékból egy baktust neki.
Szép a felső, szerintem. :)
A nagy nyereményhez pedig gratulálok!!
Áginak boldog szülinapot!
A limaraság is izgatóan fest ám!
A fonalturizásért irigyellek, bár mi is találtunk egy kis lehetőséget
kicsi városunkban, de még nem tudok beszámolni ilyen eredményekről. A táskás ötlet nagyon jó!

Kriszti írta...

Boldog szülinapot az ünnepeltnek. A vizsgákhoz sok sikert a lányoknak.

Gratulálok a nyereményedhez!

A felső nagyon jól néz ki.

Irigykedve olvasom, micsoda kincsesbányát találtál.

Ha már nem férsz el a fonalakkal, szívesen segítek a tárolásban. :)

Marlies írta...

Hallo liebe Nöne
ohhh schön ist der Pullunder geworden . das einfach Muster und diese Farbe traumhaft schön.
ganz liebe grüsse Marlies

zazálea írta...

Te, le ne mondd nekem Tihanyt, mert sírva megyek Debrecen mellé!

Anice kötős blogja írta...

Gratulálok a lányaidoz, a tophoz a sütéshez, fonalaidhoz, új barátnőhöz és nem utolsó sorban a nyereményedhez!

Bizonyára a kertben is dolgod van már és a jóidő jöttével nehezebb bent üldögélve kötögetni, gondolom.

Jutka írta...

Áh, de szép itt nálad minden (pulcsi, fonalak, tartóka és a kenyered)
Gratula a "nagy" lányhoz és a nyereményhez!

Naomi írta...

Nagyon jó érzés, hogy írtál! Hiányoztál...
Nekem is voltak ilyen heteim! Csak voltam...nem sikerült, kedvem sem volt, de ez most már a múltté!
Végre itt a jó idő, talán a napocska meleg sugarai, és a sok-sok szeretet, ami körülvesz, a családod, és általunk is, segíteni fog, hogy újra belelendülj a dologba!
Tűbele, Drágám!!! :o))

Puszillak, ölellek!

Naomi

Melinda írta...

Minden csodás, mint mindig! Még szerencse, hogy "elrontottad" a bambusz felsőt, mert a végeredmény szuper!;D

Gratulálok a lányodhoz/nak és a nyereményhez!:x

Ne keseregj a kötési kedv csökkenése miatt. Van ez így. Hipp-hopp visszatér majd!:) Nekem ezért jó, hogy ott a hímzés is, ilyen esetekben váltok egy kicsit.;)

Csandi írta...

Boldog szülinapot a kisebbiknek felnőttnek:) Megint nagyon szépet alkottál, gratulálok a nyereményedhez, ja és "Limaraságaidtól" nyál elválasztásom beindult:)

Amanda írta...

A pulcsi nagyon jó szín és nagyon jó fazon találkozása.
A nyereményhez gratula, nálad nagyon jó helyre került.
Hol is van az a fonalturi??? Igaz nem sokat kötök mostanság, de igazi turis lévén, most nagyon irigy vagyok. Nálunk volt, de ahogy megnyílt és odaszoktam már be is zárt. Azért van turim bőven, de ott nem árulnak fonalak.

Irenka írta...

Először is nagyon sok boldog születésnapot a kedves ünnepeltnek! Csupa bevehető, éppen-csak akadályt és sok-sok boldogságot kívánok felnőtt életéhez!

Nöné, ez a felső NAGGGYON SZÉÉP! Nem vagy te kissé maximalista? Alaposan megnéztem, a passzrész is, de a felső mintázat és szabásvonal igazán különleges, a fonal szép esést ad a textilnek - legfeljebb ne vedd fel zsúfolt buszra.

Köszönöm, hogy beírtál a blogodba! A turi(k)ban azt mondták, hogy nyáron nem igazán töltik a fonalakat. Azonban tisztán emlékszem, tavaly nyáron a hátul lévőben egy egész asztalt raktak tele - szóval, be-benézek, ha úgy adódik, és persze szólok, ha "kapás van".

Tűtartód irigylem, klassz.

A kenyér és a hagymácska akárcsak egy pékség termékei, sőt!

Zárszó: energiát küldöm, kötöményeidről szóló beszámolókat továbbra is váro, nélkülük szegényebbek lennénk.

Névtelen írta...

Gratulálok a nyereményhez!:)

A narancs blúzika szuper , nagyon tetszik,bár én nyárra nem tudok kötött holmit elképzelni, persze ez biztos a fonalak ismeretét illető hiányosságaimra vezethető vissza, még életemben nem láttam bambusz fonalat, kiváncsi vagyok milyen lehet.

Boldog születésnapot a felnőtt hölgynek és majd vidám ünnepelgetést!

Az energia meg a kedv meg egyszercsak úgyis visszajön, majd meglátod :)

nöné írta...

Köszönjük szépen a jókívánságokat és a dícséreteket!

Marlies: danke shön!

Timici írta...

Isten éltesse Tündidet!!!!

Mandarin felső nagyon csini, kár, hogy a nyaka nem az igazi, de ügyesen megoldottad;o)

fonal-turi: már épp kezdtél kifogyni, értem én:D de viccen kívül nagyon jó kis kincseket találtál;o) szerintem néha egymás kosarában, szekrényében is turizhatnánk, legalább gazdát cserélne néhány gombóc, ha már nem fogy...

Barkás nyereményedhez itt is grat. Nagyon örültem, hogy egy kedves ismerősöm a szerencsés, nagyon jó helye lesz Nálad a fonalkáknak;o)

hagymácska guszta!:o)