2011. augusztus 10., szerda

Nem megy ez nekem:o(

Ami nem megy, azt nem kell erőltetni, igazán megtanulhattam volna már így az életem közepe táján.

Előző bejegyzésemre elég sok levelet kaptam, de valahogy a cserére felkínált kincsek nem nyerték el a tetszésemet. Lehet gondolni rólam, hogy sznob vagyok (egyáltalán nem, sőt...), túl nagyok az igényeim és hasonlók.

Valószínű, hogy az én hibám, nem fogalmaztam elég egyértelműen, mit kérek egész pontosan a felkínált portékáimért.

A bejegyzésem írásakor arra azonban nem gondoltam, hogy számomra nagyon kellemetlen szitu is előfordulhat, pl. egy visszautasító levél megírása, pláne, ha egy jó ismerősnek kell ezt megtennem.

Mindenesetre újabb tapasztalattal lettem gazdagabb, ez az élet velejárója. Maradék kincseimet őrzöm tovább, ha ügyesen pakolok, igazán kicsi helyen is elférnek:o)

8 megjegyzés:

GumiPók írta...

Szerintem ne bánkódj, végül is nem arról volt szó, hogy bármiért elcserélnéd őket. De azért én megértelek. Ha ez jelent valamit :).

KicsiKató írta...

Jajj, szegény, így már én is jártam a másik oldalról, hogy csak pislogtam, mit kérnek cserébe... Emiatt nem is szeretem a bartert, szerintem egyszerűbb árat meghatározni-megkapni-elkölteni:))) Esetleg próbáld meg úgy, akkor nincs ez a feszengés. (Tökéletesen megértelek, nem is mernék cserére ajánlani semmit, áron alul odaadni milyen már...:))

Mázsa Viki írta...

Ne szomorkodj, teljesen korrekt dolog, ha megírod, ne haragudj, nem erre gondoltam! Ezzel senkit nem bántasz meg! Szerintem.
Esetleg eladni nem szeretnéd a fonalakat? Én szívesen vennék belőlük! Azt vártam, hogy ott lesz az áruk, és már le is csaphatok rájuk. Cserélni én sem tudok.

Kataca írta...

Most én nem értek valamit? Mondtad mid van mit kérsz cserébe...ha nincsenek meg a csere feltételei, vagy nem jelentkezek, vagy nem sértődöm meg az elutasításon...vagy ez nem így működik?
Szerintem ne vedd a szívedre jobban, mint amennyit a dolog megér :)

paribanu írta...

Szerintem is jobb a konkrét ár...vagy a konkrét csere, de nekem nincsenek ilyen jellegű tapasztalataim...,mégis a félreértések elkerülésée végett jobb előre tisztázni mindent...Én is belefutottam egy előre nem tisztázott és konkretizált "üzletbe", de én is hibás voltam valahol, erről meséltem a kötőstalin. Utána pedig csak a rosz szájíz marad...
Azért ne keseredj el:-)
Azt pedig, hogy igényeid vannak, nem kell szégyelni!

nöné írta...

Kataca: szó szerint így gondolom én is, vagy nem is írok, vagy azt kínálok, amit kérnek.

Eszter: igen, jelent:o)

Viki: a nagyobb tétel egyben gazdára talál, kapok érte pamutokat. Az a nagygombócos akril pedig, ha érdekel, valahol megnézem, mibe került annak idején, ha őt nem kéred, majd 1x jó lesz valamire:o)

Csilla írta...

Szerintem sincs mit sértődgetni. Bár én is ajálottam valamit ami nem felelt meg, tudod próbálkozni lehet, a fejem nem szedik, de ha nem jó hát nem jó, nem ütjük meg a bótot de ebből nincs semmi gond :)

Macus írta...

Nekem is csak olyan volt, ami nem lett volna jó Neked a színe miatt, de ebből nincs semmi baj Nálam se. :))