2008. december 30., kedd

Megkésve bár, de törve nem ...

No, a lassított Anya megérkezett!

Szeretném megmutatni, miket kaptam még Karácsonyra kis családomtól, azon túl, ami a Baboo-kám blogjában már látható: egy gyönyörű hímzett rózsa, amit "kicsi" lányom, Tünde készített, valamint Baboo, nem saját készítésű ajándéka, kötőfonal, illetve kötős könyv:
















"Kicsi" férjem családi meglepi ajándéka ez a csodálatos, kézi festésű tányérkészlet. Egyáltalán nem giccses, sok szép állat (őzike, szarvas, túzok, vadkacsa, vaddisznó) van rajtuk:































És néhány darab azokból, amiket én készítettem Lánykáimnak.

Baboo kézmelegítője, melynek elkészítésében nagy-nagy segítségemre volt christine, örök hála érte. Továbbá egy kendő, amit nem egészen így képzeltem el, de így sikeredett, és sajna csak tegnap lett kész, végezetül egy tűpárna és egy ollóőr ollócskával, melyek a tuparna-s Lányok segítségével kerültek a fánk alá.





























Ifjabbik leányzómnak, a nagy cicabolond és kezdő xszemezőTündikének készült ajándékaim: egy helyes kis tűtartó, telis-tele hímzőtűkkel, illetve egy lusta macska, köszönet a mintákért és szakszerű leírásért ancsa-nak, illetve egy kis ollóőr (saját minta) egy "tűpárnás" ollócskával, végül Neki is egy kézmelegítő, saját mintával. Készül egy sálacska is, még elég kezdetleges állaptban van, de azért hamarosan elkészítem (remélem):













































Ezt a hosszú időt, amit most itt blogolással töltök, lehetővé teszi az, hogy fő a kocsonyám, illetve kisült a sakkszeletem tésztája, most épp préselődik, és a méteres kalácsom tésztája, ami éppen hűl és várja a fincsi tölteléket:


















További szép, alkotásteli napot, és szilveszteri készülődést kívánok Mindenkinek! Voltam Nöné, akinek szó- és képmenése volt!

2 megjegyzés:

ercsu27 írta...

Szia!
Szuperek az ajándékaitok!
Itt van már a sötét mohair is nagy nehezen (hála a sztrájkoknak), csak le kell tekergetnem. Igyekszem vele!
T

nöné írta...

Szia! Okés, nem késtél vele, még van mit kötögetnem!