2009. június 12., péntek

Fortyogok magamban:o((((

Olvastam egy kommentet és egy bejegyzést, és ez fortyogást váltott ki belőlem. Nem vagyok egy önfeltárulkozós emberke, de azt gondolom, hogy egy olyan felkérésnek, ami arról szól, mondjak el magamról x dolgot, nem hinném, hogy a magánszférámat megsérti. Hisz rám van bízva, mit mondok, akár teljesen az ellentetjét is állíthatnám a valóságnak (persze én nem azt tettem). Nem arra kíváncsi senki sem, hogy hányszor szexelek egy héten, meg milyen fehérneműt hordok, hanem inkább én is arról olvasok szívesen, hogy kinek milyen - általa is ismert és beismert - rossz szokása, tulajdonsága van, mit jelent számára a hobbija, családja, munkája stb. Ezek nem egetrengető dolgok, de mégis valahogy közelebb visz egymáshoz minket ebben a virtuális világban, legalábbis szerintem. Nekem eszembe sem jutott, hogy ne teljesítsem a felém irányuló kérést.

Ellenben, és bocsánatot kérek azoktól, akiktől kaptam, ki nem állom a továbbküldős emilben érkező dolgokat. Először is: nem tudok annyi embert összeszedni soha, akinek szívből tovább küldeném. Másodszor: minek haragítsam magamra az illetőt. Ezt azért mondom, mert korábban így jártam. Egy nagyon szívhez szóló megkeresést, és fenyegető következményeit kaptam, éppen egy véres szigorlat előtt. Így hát továbbküldtem, többek között egy évfolyamtársamnak. Mondanom sem kell, másnap a szigorlat előtt jól kiosztott, azt hittem, elsüllyedek. Na, a stílus is megérne egy misét. Én azóta megfogadtam, hogy soha többet. Általában meg sem nyitom. Azonban, ha olyan emberkétől jön, akit ismerek, szeretek, megnyitom a mélt, de aztán fortyogok magamban, és megszakítom a láncot. Sajnálom! De ez a véleményem!

Uff, én beszéltem, mára talán ennyi!

Lehet, hogy ezt nem is ide kellett volna írni, hanem inkább ide. Kérek is a Lányoktól egy meghívót.

16 megjegyzés:

Macus írta...

Teljesen egyetértek a továbbküldősekkel kapcsolatban írt mondataiddal. Én épp a múlt héten mégis megnyitottam egyet, de most félek, hogy a rossz fog megtörténni. Én nem tudom, kinek áll érdekében hülyébe tenni az embereket. Sose nyiss meg ilyeneket, akárkitől jön is. Különben is: nehogy már baromságokkal fenyegessenek. Nem?

Monika írta...

Én tegnap kaptam egy kedves blogtársnőtől,nem is értem,hogy illik hozzá ez a fajta továbbküldős izé.Azt csináltam,már nem előszőr,hogy kitöröltem belőle a hülyeségeket és csak neki visszaküldtem így,a jó részeit.

Csipcsilla írta...

Nem hiszek a továbbküldős levelekben.
Emlékszem általános iskolás koromban még a postás hozta az "add tovább" levelet. Fénymásoló híján körmölni kellett és postán továbbküldeni. Akkor -talán 1x- továbbküldtem, be is voltam rezelve. Ilyen hülyeségekkel bolondítottak...és még fizettem is érte...
Ma, az emailok világába meg sem nézem az ilyeneket,
1-mert nincs idő a hülyeségekre,
2-mert másokat nem akarok hülyeségekkel traktálni.
Egyébként is a rossz dolog ha meg akar történni megtörténik (sajnos), nem kell "bevonzani"

nöné írta...

Csilla, most hogy mondod, még én is körmöltem. Ekkora butákat, mint mi voltunk! És abban pedig igazad van, ami meg akar, az meg is történik, legyen az jó avagy rossz dolog.

Mammka: nem is rossz ötlet, ha már egyszer megnyitásra került a mél:o)

Mária: ígérem, nem fogok ezután ilyesmit meg sem nyitni, nemhogy utána meg bosszankodni!

Névtelen írta...

Teljes egèszèben egyet èrtek veled, èn sem vagyok hive a tovàbbkuldos dolgoknak. Sot, èn azt sem szoktam visszakuldeni - vessetek meg - amikor angyalos/jòpofamondàsos/dalai làmàs elore megszerkesztett e-mailben kozlik velem mennyire nagy baràt vagyok ès mennyire jò velem. En azt ugyis tudom, vagy az is jò, ha valaki csak ùgy megmondja, mindenfèle tovàbbkuldos vacak nèlkul. Tobbre èrtèkelem. De ezt nem szoktam megmondani, csak egyszeruen kitorlom. Egyszer hàborodtam fel egy kollèganom e-mailjèn, akkor konkrètan rosszul lettem az e-mail tartalmàn (annyira durva videojelenet volt, hogy mèg most is rosszul vagyok, ha rà gondolok), de utàna elszègyeltem magam, mert tudtam, hogy csak butasàgbòl kuldte tovàbb ès nem rosszindulatbòl.
A "mit lehet ès mit nem lehet a neten megirni" dolog engem is règòta foglalkoztat, szerintem ez hasonlò az "otletek lopkodàsa" botrànyhoz, ami idonkènt kirobban. Ha nem akarod, hogy megtudjàk, ne ird meg. Ha nem akarod, hogy ellopkodjàk az otleteidet, ne rakd fel a netre. Szabadsàgàban àll mindenkinek, hogy megtartsa magànak ami az ovè. Nem fognak a fejèhez pisztolyt senkinek.

Màr megint egy regènyt irtam ide, valaki àllitson màr meg!

ercsu27 írta...

Hogy lehet a nyavalygósban nyavalyogni?

nöné írta...

Kérj meghívót Szarvasmicitől vagy Barbitól. Nekem Mici küldte.

nöné írta...

Katica: én biztos nem foglak leállítani, mert én szeretlek olvasni, akár egy mondatot, akár kisregényt írsz!

Névtelen írta...

Az én bejegyzésem bosszantott fel?
Ha igen,bocsánat, nem ezzel a szándékkal írtam.
Manka

nöné írta...

Manka, bevallom őszintén, olvastalak, sírtam egy jó nagyot, és nem tudtam kommentelni.
Dehogy is már, egy olyan bejegyzéssel nem felbosszantani lehet az embereket, hanem meghatni, megríkatni és gondolkodóba ejteni. Azaz fel lehet bosszantani magunkat azon, hogy mik történnek, és miért pont azokkal, akikkel, és sorolhatnám még.
Az illető nem jár nálam, és én is csak véletlenül akadtam rá.

Névtelen írta...

Köszönöm , Nöné...

Szép hétvégét kívánok Neked!

nöné írta...

Neked is, Manka kedves!

Timici írta...

Gyöngyi drága, tudod mit mondanak: azt nézd, hogy ki mondja, ne azt hogy mit mondd.
én sem szeretem a körbeküldőset, de ha olyan vkitől kapom, akit kedvelek megválaszolom és csak annyira részletesen vagy mélyen, amennyire az a netes kukkolókra is tartozik;o) a többit meg mailben vagy egy kávé mellett majd megbeszélem akivel akarom;o)
a dühöngős oldal nagyon ötletes, köszi, hogy megmutattad:o)
nagyi négyzet ügyben tudsz nekem segíteni majd? köszi előre is:o) puszillak

nöné írta...

Timikém drága, bármikor nagyon szívesen segítek Neked, de leghamarabb csak ma este tudok. Most megyünk el itthonról!. ha megjöttem, jelentkezem, jó?

Névtelen írta...

Bocs, hogy megint itt vagyok, de ma én is kaptam egy továbbküldőst,és én hülye megnyitottam, mert kedves ismerőstől jött.Az üzenet maga szép volt, de utána jött a fenyegetés, mi lesz, ha nem adom tovább...Kitöröltem persze, és tudom, hogy nem lesz semmi, de azért elkezdtem szorongani....Hát kellett nekem elolvasni!! Tanulság:Máriának teljesen igaza van,nem szabad megnyitni akárkitől jön is..Ki találta ki ezt a továbbküldős levelezgetősdit vajon és vajon mire jó? Van valakinek esetleg ebből haszna, vagy mi?

Amanda írta...

Elárulok egy titkot. Régen a kézzel írott továbbküldős levelek csak néhány esetben jutottak el a címzettekhez. És nem lopta el a postás. Ti. nem volt rajta feladó, nem volt rajta bélyeg. Ha a címzett nem fizette ki a portót, dupla díj, akkor vissza kell küldeni a feladónak. Jelen esetben ment megőrzésre, majd a leléti idő letelte után megsemmisítésre. Emberke azt hitte, hogy teljesítette a feltételeket, pedig nem!!!, és hurrá nem történt semmi rossz vele. Élt nyugodt lelkiismerettel. Mi ebből a tanulság, ha a fejemre akar esni a virágcserép az erkélyről levél ide, vagy oda a fejemre fog esni. Tudni kell idejében elugrani.