2009. október 27., kedd

Kéééééész!

Na, kérem szépen, elkészült eme remek alkotás! Ez a kendő, ha sikerül a fonalat a megfelelő tűvel összeházasítani, egy délután-este-pici éjszaka el is készül. És még egy kis bontás is belefér:o) Ez most 5-ös tűvel kezdődött, majd az első ráhajtásos sor után váltottam 5,5-ösre, de szerintem elbír egy 6-osat is. Méretét még nem tudom, ugyanis nincs blokkolva, de szépen körbeér már így is és meg is köthető. Most Babookám elmegy itthonról, viszi a nyakában egy kis szellőzésre:o) Egyébként nem Neki készült, de ahogy most ebben a pillanatban ránéztem, az egyik Nina-fotón látható befűzős viselettel, gyanítom, örökre az Ő nyakában marad:o)

Köszönet Ninának, amiért kitalált egy ilyen egyszerű, ámde mutatós kendőt.

Vielen dank für Nina! Ich libe dein einfaches, schönes Halstuch!

Örök hála Máriának a fordításért! Soha nem jöttem volna rá, hogy rövidített sorokkal kell megkezdeni.


És íme a további áldozatok! Milyen jó, hogy így behörcsögöltem ezekből a tolnai színátmenetesekből. Néhány ajándék általuk pipálva:o)

15 megjegyzés:

Csandi írta...

Csini lett, én is szellőztetném szívesen:D

Kataca írta...

Ügyes vagy!
Én még nem álltam neki, másra csábultam.

Maria írta...

Gratulálok, Gyöngyi, nagyon szépet csináltál.

Timici írta...

jó lett nagyon, szuper ez a fonal hozzá:o)

nöné írta...

Köszönöm szépen, Kislányok!
Mária: Nélküled ez nem jöhetett volna létre! Nagyon precizen fordítottál. És - mint ahogy írtad is - hogy a leírás közepe nem teljesen világos számodra, Nina azt egy kicsit bonyolultul írhatta le, pedig rém egyszerű. Itt volt az én dilemmám is, de aztán mentem a fejem után. Kivételesen bejött:o)
Köszönöm!

Névtelen írta...

Nagyon klassz lett!!Graulálok én is!

és azok a várakozó fonalak...különösen a lilás... azokból is ilyen kendő készül?

Névtelen írta...

akarom mondani:gratulálok...

bucilla írta...

Hű milyen jópofa kis kendő lett belőle! Jó kis üd színei vannak, és nagyon érdekes a fazon is!

Kriszta írta...

Mondtam én, hogy profi vagy, s hogy bontással együtt is nagyon hamar megleszel :))) szuper lett!!!!! Én is szívesen szellőztetném, de az enyém is még várat magára :)

Macus írta...

Ennyi? Bontás délután, és este kész?
Nagyon ügyes vagy!
Macus

Melinda írta...

Tempód lehengerlő, a kendő csodás!:) Gratulálok!:x

Kriszti írta...

Nagyon jó lett. Gratulálok!

A zöldes-barnás fonalból nekem is van, épp valami téli sapka-sál együttesen töröm a fejem vele kapcsolatban. Meglesem majd, milyen lesz ez a kendő belőle, és lehet elkérem a mintát, persze csak ha szabad.

nöné írta...

Mária: nem ám az egészet kellett visszabontani, csak az első ráhajtásos sorig:o)

Manka: igen, most úgy néz ki, hogy abból is készül ilyen.

Kriszti: ma remélem, estefelé leskelődhetsz. Már nem sok van vissza belőle. Őszinte leszek, nekem nem jön be, de hát... ízlések és pofonok:o)

ercsu27 írta...

Klassz lett nagyon és nagyon jó hozzá ez a fonal! Szerintem a többiből is tuti lesz.

szarvasandi írta...

nagyonnagyon szuper lett!!!! tényleg eszméletlenjó házasítás a minta és a fonal!
gratulálok!!!!!