2010. február 7., vasárnap

Néhány kötömény, kezdemény és játék

Szombaton elkészültem ezzel a kis - illetve nem is olyan kicsi - tutyikával:o) Azért a kisgyermekes anyukák könnyebb helyzetben vannak ám, pici lábra hamarabb elkészül minden lábravaló, nekem ugyanis 40-es lábikókra kell gyártanom a dolgokat. Ez a mamuszka Helen régebben ismertetett leírása alapján készült, tolnai első szériás gyapjacskából, aminek 2 szálát fogtam össze, és 5-ös tűvel lustakötéssel követtem el. Jó vastag lett, gondolom, jó meleg is, igazán hasznos lesz Kisebbikemnek, amikor másfél órát fagyoskodik az angol tanárnőnél heti 3x. Haruni-kezdemény Melinda-fonalcsodából, 4-es tűvel elkövetve.

Tegnap éjszaka, azaz már ma volt, elkezdtem következő zokniáldozatomat. Úgy volt, hogy ma kimegyünk a horgászósunkba, és nem akartam csipkecsodát magammal vinni, inkább elkezdtem ezt a zoknit, a sarokrészig nyugisan lehet - mindenféle mintatekintgetés és gondolkodás nélkül - kötögetni. A havazás közbeszólt, de azért felváltva fogom kötögetni a kendővel. Nehogy már egyszerre egyet készítsek el teljesen:o) Egy idő után muszáj újba is fogni, mert már uncsi csak egyféle.


Ismét díjazott lettem! Amandától kaptam ezt a kedves díjat.

Játékszabályok:
1. Meg kell köszönnöm a díjat annak, aki gondolt rám és küldte.
Köszönöm, Amanda:o) Jól esett, hogy gondoltál rám.
2. A logót ki kell tennem a blogomba.
Hamarosan.
3. Be kell linkelnem azt, akitől kaptam.
Megtettem.
4. Írni kell magamról 7 dolgot. Amanda, ha nem haragszol, most utánozó kismajom leszek, ugyanis nagyon tetszik, ahogyan Te összeszedtél néhány dolgot Magadról:o)
- ha hobbi, akkor most és örökkön örökké a kötés; néha egy kis kaland a horgolás és az xelés világába
- ha kaja, akkor rántott sertéskaraj töménytelen mennyiségben; de ki érti ezt, hogy az éttermit sokkal jobban szeretem, mint a sajátomat?
- ha ital, akkor kávé, sok-sok, de csak olyan kis lightosan, és szeretem a finom sört is:o)
- ha film, akkor mindegy, csak ne legyen nagyon vérengzős
- ha szín, akkor elsősorban a barna és árnyalatai, de minden finom, paszteles jöhet
- ha tv, akkor is mindenevő vagyok, zömmel háttérzajként funkcionál, bár valamelyik este jó volt egy kicsit CSAK tv-t nézni
- az utolsónál eltérek a tematikától, csupán annyit még magamról, hogy rettentő türelmetlen vagyok, minden rögtön és azonnal kell, hörcsögölős vagyok, szeretek gyűjtögetni, nem csak fonalakat:o),és "nekem minden kell, mindent ki akarok próbálni" - ezért van sok-sok ufóm
5. Tovább kell adnom a kitüntetést másik 7 blog társamnak.
Na, ezt a feladatot rettenetesen nem szeretem. Nagyon nehéz a sok-sok kretívka közül épp 7-et kiválasztani, és lehetőleg olyat, akinél még nem járt ez a díj. Nehezítő körülmény, hogy egyesekről tudom, nem szeretik az efféléket (kezdem én is így érezni), nem vesznek részt semmiféle játékban. Lehet, hogy nem is fog sikerülni, mindenesetre megpróbálom.
6. Be kell linkelnem őket.
Ezt a feladatot még az előzőnél is jobban nem szeretem, de íme:
Ennyi, nem bírom tovább idegekkel. Lenne még egy tucat jelöltem, de nagyon lassú már ilyenkor a gépem, és rettentő sokat bosszankodok, amíg ezt a feladatot végzem, hogy mennyi sort kötöttem volna már a zokniból ennyi idő alatt (most tartok kb. fél óránál)
7. Megjegyzést kell hagynom náluk, hogy tudjanak a díjazásról.
Most egy füst alatt eleget tettem Kriszta barátném decemberi kérésének, amikor is szintén Kreatív blogger díjat nyertem.
Most pedig megyek, és kifújom a mérgemet a számítógép hülyeségei miatt, aztán pedig üzeneteket hagyok:o(((
További szép vasárnapot!

13 megjegyzés:

Karina írta...

Nagyon köszönöm!!! Igyekszem megfelelni e díjnak :)

Karina írta...

És nagy örömömben azt elfelejtettem írni, hogy a zokni is, tutyi is, nagyon helyes!

Monika írta...

Nőné!Éppen most írtam egy bejegyzést a díjakról és kértem,hogy többet ne kapjak...:)

Kriszta írta...

Nagyon jó lett a tutyikád :))) És a kezdeményezések is nagyon ígéretesnek hatnak, a tulajdonságokban pedig véltem jó pár közös vonást felfedezni :)))))

Melinda írta...

Csini a tutyi és a zoknikezdemény!;) A fonalkát látni kezdeményként, hááááát leírhatatlanul jó érzés!:)))
A díjadhoz gratula, van nem egy közös vonás bennünk!;D

Macus írta...

A zoknit is megtanulom a végén...
Van egy csomag Aldiból való lilás fonalam, olyan a címkéje, mint a tiednek. De szereznem kell olyan rövid tűket...
A kendő -már mostlátszik - szép lesz.
Köszönöm a díjat. Összeszedem magam, és már ki is teszem.

Piszke írta...

Köszönöm a rám gondolást! :)
Most is nagyon tetszenek a készülő munkáid. Az aldis fonalért változatlanul sóvárgok, az Erika-félét pedig nem ismerem. Mennyiben az ővé: saját festése? Megszólítva érzem magam a színe által.:) Ahogy közeledik a tavasz, egyre inkább ki vagyok éhezve a színekre. Itt most egy kicsit enyhítettem a szín-éhségemet. :)

Macus írta...

Gyöngyöm!
Küldetés teljesítve!

Csandi írta...

Köszönöm, hogy gondoltám rám:)))

Naomi írta...

Mennyi-mennyi kész és félkész szépség! Gyönyörűek...látom Te sem unatkozol...! :o)

Timici írta...

szépségesek! már azt is látom miből lesz a Haruni;o) gyors vagy nagyon, le a kalappal!

Amanda írta...

Melinda fonalcsoda, Nöné kendőcsoda.

Névtelen írta...

Az a kendő csodás lesz :)) és ennek is milyen jó a szine. Olyan jó kis fonalacskáid vannak. :))