2010. szeptember 12., vasárnap

Debrecenbe kéne menni...(4)


Szomorúan vettem tudomásul ma hajnali fél 4-kor, hogy a tegnapi nap igen gyorsan elröpült.
Nagyon-nagyon boldog vagyok, hogy sok-sok, közelről és messziről érkező megszállott kötögető illetve bökögető emberkét sikerült begyűjteni az otthonomba!!!!! Lányok! Nagyon jól éreztük magunkat, Ágimmal együtt, bízunk benne, hogy Ti is! Mivel az Ágim által tervezett logó szerint a tegnapi volt az I. Bocskaikerti Bökőnap, ez már azt sejteti, hogy lesz II. illetve további is! Ugye, Ti is szeretnétek?
Jövőre egy picit átvariálom házigazdai szerepemet, hogy csak Veletek lehessek, egy légtérben, és mindenki minden egyes csodakötöményét-horgolmányát-hímzését (erre még ki kell találnom valami jó kifejezést) megcsodálhassam a többiekkel együtt.

Kaptam néhány visszajelzést a szerencsés hazaérkezésről, megtennék a többiek is, hogy egy szóval megírják nekem, hogy minden rendben volt?

Köszönöm Nektek!

Jövök még egy picit bővebben is, illetve néhány fotót is átnézek, és majd engedélyetekkel megmutatom a többieknek is, hogyan is töltöttük együtt a tegnapi napot.

12 megjegyzés:

ercsu27 írta...

Nagyon szépen köszönjük a vendéglátást, nagyon jól éreztük magunkat!

Irenka írta...

Nagyon jól éreztem magam, köszönöm, hogy megszervezted ezt a szép napot! Jövőre veletek ugyanitt? Naná!

Gabella írta...

De jó lehetett nektek!

Macus írta...

Tegnap, ahogy a konferenciateremben ülve hallgattam az előadást Pesten, eszemben volt többször, hogy nekem most máshol kéne lennem... Pedig a továbbképzés 3 napja is jó volt. De akkor is...

Örülök, hogy jól sikerült a találkozás.

Era írta...

Nagyon szépen köszönjük, hogy nálatok lehettünk.
Puszi

Annamari írta...

Nekem nagy élmény volt. Köszönök én is mindent!

bucilla írta...

Gyöngyöm!
Nagyon köszönjük a vendéglátátst:) Istenien éreztük magunkat, nekünk is hamar eltelt:( De ez már csak így szokott lenni minden ilyen alkalommal...
Azért legközelebb tényleg át kell szervezni a dolgot, mert csak pillanatokra láttunk téged, két pompos között:) Ami persze nagyon finom volt, de neked sokkal jobban örültünk volna.

Délka írta...

Nagyon jol ereztuk magunkat nalatok, koszonom a vendeglatast:) A pompos receptjet majd kerlek kuldd at, megprobalkozok en is vele. A lanyom mar a hazafele uton hianyolta Agi lanyodat, "a nenit, akivel sokat szaladtam es megmutatta a kacsakat":)

Melinda írta...

Nagyon köszönjük a vendéglátást, első osztályú volt minden, természetesen a társaság is!:) Egyetlen bajom volt csak, hogy villanásokra tűntél csak fel, de ezen legközelebb változtatunk, ugye?:x

Kriszti írta...

Nagyon szépen köszönjük a lehetőséget, a vendéglátást.

Örülök, hogy sok névhez végre arcot is tudok párosítani.

Sajnálom, hogy többen nem tudtak eljönni, a legjobban mégis Te hiányoztál. De ezt már megírtam Neked...

Csilla írta...

Én is istenien éreztem magam, nagyon szépen köszönök mindent! Öszesen kb 7 órát vonatoztam de mennék újra, már most,a nnyira jó volt :) Nagyon örülnék majd egy II Bökőnapnak :)

Timici írta...

örülök, hogy jól sikerült a találkozó!!!:o)
sajnálom, hogy nem tudtam menni:( de legközelebb remélem összejön;o) puszillak és várom a fotókat:o)