2009. március 15., vasárnap

Újra itthon!





Hosszú hétvégézni voltam a horgásztanyácskánkon, és mikor hazaértem, számítógép bekapcs, mert már blogelvonási tüneteim voltak. Azon túl, hogy mennyi szépséget láttam és nem győztem kommentelni, kedves meglepetésben volt részem, Jucustól díjat kaptam. Aranyos vagy, köszönöm szépen!
A díj továbbításának szabályai: válassz ki 5 blogolót, akiket a legjobb barátaidnak tartasz, és akik megérdemlik ezt a kitüntetést a közösséghez való hozzájárulásukért, nyelvtől függetlenül!Hagyj üzenetet a blogjukban arról, hogy ezt a díjat nekik adod!
Élek is a lehetőséggel, és gyorsan visszaadom Jucusnak, és továbbadom

Anicének, Ercsunak, Moncsinak, Naominak. És megint itt a fő probléma, hogy csak 5 főnek, pedig többször 5 főt is tudnék sorolni. De most melyik ujjamat harapjam?

A hétvégén egy keveset kötöttem is, de inkább többet főzőcskéztem, és ALUDTAM! Újra lehet éjszakázni, remélem, húsvétig kitart, akkor ismét megyünk horgászni, ami nálam abból áll, hogy sokat alszok, akár napközben is. A Blue Balticomnak pici hiányossága van még, ha kiblogoltam magam, leláncolom a szemeket, holnap pedig blokkolás és fotózás, mutizás Ercsunak:o)).

6 megjegyzés:

Anice kötős blogja írta...

Mutizás nekünk is!
De jó lehetett , horgász-aludni!
Az enyém az versenyt dolgozik-közben nem lehet pihenni mellette semmit, mert rám szól, na meg a többiek, de ez nem panasz

nöné írta...

Természetesen muti Mindenkinek.

Moncsi írta...

Kukácsolok, de ma már nem továbbítom a díjat, és hát úgyis tudjátok, kinek küldeném. Mondhatjuk, hogy van egy kötős klikkünk? Persze jó értelemben vett.

Moncsi írta...

ja, és most böngészek nyomtató toner után, mert utálom, hogy nem tudok myomizni.

Jucus írta...

Örülök, hogy örömet szereztem!:o)

Naomi írta...

Köszönöm Nöné, hogy rám gondoltál! Nagyon jól esett ez a gesztus...:o)