2009. április 4., szombat

Még mindig gépelés

Úgy látszik, ez a játék kihívás minden korosztály számára, aki egy kicsikét is kapcsolatban van a számítógéppel. Tündi lányomat is megihlette, csak eddig nem ért rá kipróbálni. Mivel tegnap sikeresen túljutott a történelem-művészettörténet kisérettségi vizsgán, este maga elé kapta a klaviatúrát, és egy kevéske gyakorlás után ezt produkálta:

53 words

Speedtest



Nem is olyan rossz eredmény ez, vakon gépelési ismeretek nélkül. Azért valljuk be őszintén, a mai fiatalok nagy-nagy ördöngősséggel kezelik a számítógépet. Két-három ujjal is tudnak olyan sebességeket produkálni, hogy bárki megirigyelheti őket.

Persze én is két sor kötögetése közben újra megpróbáltam, én pedig most erre az eredményre jutottam:

103 words

Speedtest



Ha már a színes játékban eredményem említést sem érdemel (valami 15-öt írt ki), legalább ebben villogtassam "tehetségemet", csupán csak azért, hogy az önbizalmam erősödjön:o)))

12 megjegyzés:

Névtelen írta...

En kozben ràjottem, hogy nekem nem szàmit minden szòt jònak, mert nincsenek magyar betuk a szàmitògèpemben. Mèg az à-t is rossznak veszi. Igy nekem kevesebb a helyesen leìrt szavam mint amennyi valòjàban.
Tiszta szemètsèg.

nöné írta...

Ez tényleg az!:o(((

Névtelen írta...

Nagyon ügyes a leánykád is, ám a te mostani eredményed eszméletlen :)
Nekem a színeknél 36 pont jött ki, az is érdekes, de azt hittem kiesik a szemem közben :)

Melinda írta...

Nnnna, cééép kis család vagytok ti ottan!;DDD Ügggyes!:)

Unknown írta...

a színesnél nem úgy volt hogy minél kisebb a szám annál jobb az eredmény? Uramnekem úgy fordította....

nöné írta...

Passz, én nem érteni angol:o)

Naomi írta...

Nöné! Fantasztikus vagy! Nem is értem, hogy lehet ennyire gyors valaki! Elképesztő!

A színes játékot én is kipróbáltam...hogy a kevesebb, a több...hát nem tudom! Nekem 92 lett az eredmény!!! ...és büszke vagyok rá! :o))

A nagylánykád is nagyon-nagyon ügyes!!! Hiába...nem esett messze az alma a fájától! :o))

Abile írta...

Ez azért nem semmi! Gratulálok!

nöné írta...

Köszönjük szépen a gratulációkat!

Gabella írta...

Jééééééézus! Hihetetlen, hogy ennyit is lehet írni 1 perc alatt! Tehát másodpercenként 6-8 betű... Döbb! :-)))

Babi néni írta...

A színes játékban a 0 pont volt a legjobb (hibátlan eredmény), szóval a 15 jó. :o)

Jó gyors vagy, nekem csak 65 szó a tudásom. Bár szerintem a leütésszám jellemzőbb. :o)

nöné írta...

Köszi, akkor nem vagyok kicsit sem szomorú a színes játék miatt.
A gépelés pedig: illő, hisz ezt tanultam 4 évig:o)