2009. augusztus 23., vasárnap

Még mindig Barbi játéka





Remélem, Barbikám, még nem késtem le a határidőt! Nemrég érkeztünk haza pihenésünk második felvonásáról, és némi pakolás, mosógépindítás után nem bírtam megállni, hogy ne blogozgassak egy keveset. Még elmenetelünk előtt Babookám lefényképezte az én dolgos, de cseppet sem szépséges kezeimet, amint éppen az utolsó simításokat végzem a több hónapja elkezdett horgolt poncsóján (fotó később), illetve most gyorsan lefotóztam a csecsebecséimet, amik természetesen nem mások, mint a Leánykáim saját kezú alkotásai. Hirtelenjében ennyit tudtam összeszedni, ezek többnyire egy kupacban vannak a fonaltartóm tetején, de persze a lakás többi részén is található még néhány alkotásuk.

Egy újabb adag elpakolása után folytatom a blognézelődést, azt már láttam, hogy nem fogok unatkozni este-éjszaka. Még a jövő hetem menő-manós lesz, de aztán jövök teljes gőzzel, elég sok mutogatni valóm van ám! Továbbra is alkossatok szépeket!

Nincsenek megjegyzések: