2010. augusztus 25., szerda

Csak úgy ...


bepötyögök néhány sort. Nem szoktam fotó nélkül, pláne meg csak úgy postolni, sőt, most még mutogatni valóm sincs. Illetve lenne egy, de lusta vagyok feltölteni.

Csak szeretném mondani, hogy szuper napom volt, viszont mostanra halálosan elfáradtam, sajog a derekam, a lábaim majdnem leszakadnak. És még nincs vége a napnak, két hordó savanyúság vár a lakhelyére. Csupán annyi a bibi, hogy az ágyam is várna rám, de a savanyú fontosabb, mert ő megfonnyad, én meg... legfeljebb elalszom, amíg dobálom őket a hordóba:o)

Délelőtt randizni voltam, olasz Katicával (bocsi, Katica, de én így hívlak:o) és Irenkával találkoztunk a Fórumban, jót beszélgettünk, tapiztunk és nézegettünk. Sajnos, rövid volt ez a 2 óra hossza, de majd jövőre folytatjuk, ugye Lányok? Fotót, mihelyst Irenkától megkapom, fellövöm. (megjegyzem, az ajtóból visszafordultam a fotómasináért, csak éppen kártya nem volt benne, ez Nöné:o)

Jelentem, a szeptemberi talira főpróbát tartottam, kipróbáltam Limara töki pomposát és krumplis pogácsáját. Lányok, mennyei! Készüljetek rá!
Amúgy a főpróba apropóját Emberem névnapja adta, fiainkat (dolgozóink) vendégeltük meg. A vizsgán átmentek, mármint a Limaraságok:o)

Jellemző: ma az összes kedvencem igen-igen termékeny volt, nem győzöm a bejegyzéseket, fotókat olvasni és csodálni. Mindenki munkája gyönyörű, irománya tetszetős, kommentelni nincs energiám, majd talán holnap.

3 megjegyzés:

Irenka írta...

Nekem is klassz volt a találkozónk, nagyon jól éreztem magam. Köszönöm a meghívást, és még egyszer köszi a nagyvonalú ajándékot!
Képet küldöm.
Jó pihenést, csodálom, hogy volt még erőd bejegyzést írni.
Ja! Párodnak sok boldog névnapot kívánok!

PETUNIA írta...

:o)

Névtelen írta...

Gyöngyikém, Drága, nagyon jó volt látni téged újra! És milyen jól mutatunk a fotókon, helyes kis csapat vagyunk, na.