2008. november 20., csütörtök

Cím a szokásos

Jelentem, a zoknisarok készítésének fortélyaival ismerkedem, kedves blogolós társaim elárasztottak segédletekkel, amik roppant jól hasznosíthatók. Tegnap, mivel nálunk egész délelőtt nem volt víz, semmi hasznos dolgot nem tudtam csinálni, ígyhát a net-en lógtam. Természetesen ez is nagyon hasznos dolog. Találtam én is zoknisarokra egy variációt, ami szintén nem bonyolult, és roppant ötletes. A sarok utólag van belekötve a zokniba, és egy erős kopás esetén cserélhető. Íme az oldal: http://xfree.hu/album_show.tvn?aid=132582
Szóval, tegnap este kipróbáltam az egyik módszert, és nagyon meg vagyok elégedve az eredménnyel. Csak már tovább nem volt kedvem folytatni, mert nagyon álmos lettem, ami nem is csoda, mert hetek óta éjjel 1 körül fekszem, és 3/4 6-kor pedig kelek. Mutatom az eredményt, mire jutottam eddig.


6 megjegyzés:

ercsu27 írta...

Megvan a cucc, szerintem jó boltot csináltunk. :-) Nézz gmail-e mailt, tegnap még küldtem valamit.

ercsu27 írta...

NA, szóval gmail-t nézz, még nagyon korán van nekem. :-)

nöné írta...

Írtam gmailt, belegabalyodtam, hogy kinek is ment el. Lényeg, hogy nagyon ügyi vagy, és bocsi, hogy én csak kibicelek, de sajna nem tudok angolul, így nekem csak a gyönyörködés marad. Mindenre vevő vagyok, ami Téged érdekel, én csak fizetek. Na, az sem rossz. Ma nem lesz villany nálunk, így csak telefonon vagyok elérhető 8 órától: 20/491-9577.
Köszönöm!

nöné írta...

Írtam gmailt, belegabalyodtam, hogy kinek is ment el. Lényeg, hogy nagyon ügyi vagy, és bocsi, hogy én csak kibicelek, de sajna nem tudok angolul, így nekem csak a gyönyörködés marad. Mindenre vevő vagyok, ami Téged érdekel, én csak fizetek. Na, az sem rossz. Ma nem lesz villany nálunk, így csak telefonon vagyok elérhető 8 órától: 20/491-9577.
Köszönöm!

ercsu27 írta...

Ok, megkaptam minden üzenetedet. Akkor bepróbálkozom a nagy kupaccal is. Már nézegettem napok óta, csak hát az is óriási mennyiség!:-)
De majd jól elosztjuk! :-)
Nem tudom, miket akarsz kötni, de begyűjtöttem egy óriási kupac csipkesálés kendő mintát is (főképpen a ravelry-ről) és ugye ott a könyv is, amit majd szkennelek. Estig majd lefordítom neked a tudnivalókat a nagy kupac fonalról.

nöné írta...

Teljesen beleszerelmesedtem a sálakba, gyönyörű mintákkal kötnek a kötős Lányok, én is szívesen kipróbálnám őket. A Nagylányom sál és kendőmániás, biztos nem sértődne meg még néhány darabért, meg van egy kisebb lányom is, no meg persze én is itt vagyok. Köszönöm előre is a fordítást!