2008. november 14., péntek

Vásárlás

A mai délután jól sikerült! Első nekifutásra SIKERÜLT csizmát venni Tündinek! Na, ezt sem gondoltam volna. Na jó, a Deichmann minden, nem magas sarkú csizmáját felpróbálta. Végül is az Ő szíve vágya nem teljesült, mert a csizma nem hosszú szárú, de hát így jár az, akivel a természet kiszúrt. Azért ez is aranyos (nekem, mint anyának, tetszik), bőrből van, remélem, strapabíró is lesz. Előtte antikváriumban is voltunk, kellett Neki a suliba egy könyv, közben én is nézelődtem, és ezekre a csodákra bukkantam.
Potom pénzt, 300 ill. 400 Ft-ot kértek érte. Na persze, '72-ben és '73-ban kemény 24 Ft volt az áruk. Átlapoztam, és nagyon vicces dolgokat találtam benne. Azért már egy-két kérdésemre is választ találtam benne a mumus-kötésemmel, a zoknikötőtűvel kapcsolatban. Majd ha több időm lesz, behatóbban tanulmányozom.
Nagyon izgatta a fantáziámat a Praktika újságos zoknikötés, ezért nekiestem és ennyire haladtam. Kíváncsi leszek, hogy mutat az oldalak összedolgozása. A sarka és az orra tetszik. Ha a többi része nem igazán néz majd jól ki, akkor összekombinálom a körbekötéses módszerrel. Amúgy ez számomra haladósabb. Csak ne kellene visszafelé fordított sorokat kötni, azt nagyon nem szeretem.

4 megjegyzés:

Anice kötős blogja írta...

Jaj, nagyon kedvet kaptam tőled egy antikváriumi nézelődéshez. Egy ilyen évkönyvnek én is örülnék.
A zoknid is jól alakul, úgy látom pillanatok alatt kész lesz.

nöné írta...

Imádom az antikváriumot, régen nagyon sokat jártam oda, elég sok könyvem onnan való, pl. a középiskolás kötelezők, Rejtő-könyvek, verseskötetek. A zokni nemrég elkészült, igyekeztem le is fotózni természetes fénynél, csak most nincs időm felrakni, mert fontos "sütnivalóm" van.

Anice kötős blogja írta...

Hát , mostanában csak a közeli delikátig jutottam nemhogy antikváriumba.

Timici írta...

én is most kötöm a Praktikás zoknit, szerintem is haladósabb, a fordított sorokat én sem szeretem, de szerencsére nem túl széles így hamar megvan, nekem tetszik a Tied, kíváncsi vagyok nekem hogy sikerül majd összeállítani, további jó kötögetést kívánok!