2008. november 20., csütörtök

Nem vesztem el!

Rádöbbentem, hogy milyen régen jelentkeztem. Ennek többek között egyik oka az, hogy most friss munkáimat az ünnepre való tekintettel, illetve, mivel Leánykáim is blogolnak, nem mutatom egyenlőre. Másik oka az, hogy most kb. 2-3 hétig délután és este egyáltalán nem lesz időm a kötésre, ugyanis egy méregtelenítő programban veszek részt du. 3-tól este ki tudja meddig. Ez idő alatt futásban illetve sok-sok szaunázásban van részem, hogy a sok méreg a bőrömön keresztül eltávozzon a szervezetemből. Még nagyon az elején tartunk Férjurammal, ma megyünk második alkalommal. Másik fontos dolog a min. 8 óra alvás, ezért én, az éjszakai bagoly már tegnap este 3/4 10-kor nyugovóra tértem. Be kell valljam, nagyon álmos voltam, biztos a 2,5 óra szaunának köszönhetően. Na de ha letelik az idő, mind testben, mind lélekben sokkal egészségesebb leszek, és újult erővel igyekszem behozni a lemaradást. Csak hát az a jó néhány óra nagyon hiányzik az alkotásra, tegnap is úgy elgondolkodtam, hogy mi lenne, ha hoznám a kötésemet, és izzadás közben alkotnék. A férjem kiröhögött, hogy jól néznék ki ott csöpögő testtel, amint böködöm a zoknikat. Na, erről ennyit.
Most azonban, hogy ne gondoljátok rólam, csupán a zoknikötésben mélyedtem el teljesen, újkori kötögetéseim közül néhány. Az első kettő blogbarangolásaim "találmánya", Hortenzia oldalán találtam, és kaptam sok-sok segítséget Tőle a Kirihez. Ezúton ismét megköszönöm Neki. Az utolsó pedig az egyik, általálam kevésbé kedvelt bolt áruja, nagyon megtetszett, érdekes fonal. Kötni már kevésbé szerettem, készült belőle egy másik színben is, csak arról nincs fotó.





Nagyon tetszenek a csodás csipkekendők, melyeket néhányatok blogjában láttam, és el is határoztam, hogy megalkotom azokat, amelyeknek tudok mintáját szerezni (angol tudás hiánya). Most már csak jó fonalak kellenek hozzá, hamarosan ez is sikerülni fog Ercsu segítségével.
Ja, és én is vettem Bori csodás alkotásaiból egy kötésjelölőt, csak most a fényviszonyok miatt nem tudok fotózni. Egyszerű, de nagyszerű, csodás kis darab.
Valamit elbaltáztam, néhány gondolatom elmentettem piszkozatként, néhányat most írtam hozzá, de a dátumot nem tudomá átállítani, szóval a bejegyzésem november 26-ai.

8 megjegyzés:

Anice kötős blogja írta...

Rengeteg érdekes dolgot írtál!
Miért kezdtetek bele ebbe a kúrába?
A sál és a kiri nagyon klassz lett, szeretem a krém színt.
Az alsó fonal kistestvére engem is szívat mostanában, igen utálatos az a fényes szál önmagában, csak úgy csúszkál a kötőtűn ugye.

helen írta...

Jó sokat alkottál ám! :)

Szóval te is Bori féle tűjelölő boldog tulajdonosa vagy :))

nöné írta...

Anice!
Írtam neked mail-t.

nöné írta...

Helen! Igen, én az aranyhalacskákat választottam. Nemsoká fel is avatom őket.
Az alkotásról pedig: sajnos, nem eleget. Nagyon sok tervem van, fonalaim is vannak, félkész munkák is akadnak. Sokszor olyan jó lenne, ha a nap 48 órából állna!

ercsu27 írta...

Szépeket kötöttél!

nöné írta...

Köszönöm Erika!

bucilla írta...

Szépséges csodák:) nagyon tetszik mind!

nöné írta...

Te sem panaszkodhatsz, Bucilla!