2008. november 18., kedd

Megint zokni

Elkészültem mind a kétféle zoknival. A legfontosabb, hogy hordhatóak, legalábbis a lakásban papucs helyett. Elég vastag fonalból készültek, így sem a papucsba, sem a cipőbe nem megy bele. Picit nagyok is lettek, de hát ez volt az első, tanulásnak jó volt. Igazat kell, hogy adjak Mónikának abban, hogy a Praktikás, két tűvel készült zokni csúnyább, bár igyekeztem szépen összedolgozni, azt gondolom, ez sikerült is. Íme!
Viszont nekem formára sokkal jobban tetszik, mint az 5 tűvel készült, az nekem továbbra is olyan ormótlan.

Gondolkodom a kettő kombinálásán. Segítséget szeretnék kérni abban, hogy aki másfajta saroktechnikát ismer, magyarázza már el nekem a készítését! (légyszi-légyszi) Angol nyelvű oldalt találtam, de nekem az, hogy is mondjam csak, kínai, akarom mondani angol, és én azt nem értem. Előre is köszönöm!

13 megjegyzés:

Anice kötős blogja írta...

Írd meg melyik oldalra gondolsz!

Moncsi írta...

Remélem nem értettél félre, én az újságban látottra mondtam, hogy nem tetszik. Olyan "lagymatagon" dolgozták össze, nagyon látszott az oldalán. A tied jó lett! Az 5 tűs azért látszik bumfordinak, mert mint pl. én is végig patentmintát kötök a sarokig és ez összeugrasztja, a lábfej ettől, háát elég otromba.

nöné írta...

Mónika! Nem értettelek félre, teljesen igazad van, nagyon látszik az összedolgozás, csak az én fényképen nem igazán jó. Az 5 tűsnél pedig lehet, igazad van szintén, most rendeltem vékonyabb fonalat, és 3-as tűvel fogok dolgozni. Látom a Lányok blogjain, hogy vannak ilyen-olyan formájúak, tehát nem vagyok bánatos miatta.

nöné írta...

Anice!
ezt az oldalt nézegettem, sőt, este sikerült is megcsinálni, kialakult a sarokrész: http://www.youtube.com/watch?v=_yVikAvPuE4. A bajom az, hogy filózni kell, illetve próbálgatni, hogy mennyire legyen széles, hogy fekszik ki jól a sarkon. Tegnap este ezt a mozzanatot fél 1-ig próbálgattam, kötöttem-bontottam, ma éjszaka folytatom, nem adom fel. De ha van ötlet, örömmel veszem!

Névtelen írta...

Jók lettek a zoknik! Így képekről abszolute kényelmes, lábra passzoló daraboknak tűnnek.
Tudom, sokaknak kényelmetlen 5 tűvel kötni, én mazochista vagyok és szeretem. :)

És van egy könyvem, amiben a fogyasztásos sarokról van leírás, kikeresem.

nöné írta...

Majonez! Előre is nagyon köszönöm!
CSak az bal gyűrűsujjam ne zsibbadna, amúgy nincs bajom a tűkkel. Lehet, hogy én fogom rosszul?

Névtelen írta...

Hááát, talán megéri egy kicsit kísérletezni, mert kesztyűhöz, kötött játékhoz is ez a legjobb módszer. De én azt is el tudom képzelni, hogy nem esik neked kézre.

És akkor ide feltettem, amit találtam, van közte egy papucs is. ;-)
http://data.hu/get/866925/zokni.rar.html

nöné írta...

Nagyon drága vagy, köszönöm szépen. Most el kell mennem itthonról, de este kinyomtatom és kipróbálom. De. nem volt víz, nem tudtam főzni, ezért bolyongtam a neten. Én is találtam valamit, jó ötlet, nézzétek meg:
http://xfree.hu/album_show.tvn?aid=132582

Ha sikerrel jártam, jelentkezem!
Gyöngyi

Moncsi írta...

http://xfree.hu/album_show.tvn?aid=99788

Alánlom ezt az albumot is a figyelmedbe, nekem ez a könyv van meg, ebből tanultam meg.

nöné írta...

Köszönöm Mónika!

Névtelen írta...

Köszönöm én is a linkket, csupa jó ötleteket kaptam.

helen írta...

Szerintem az 5 tűs se ormótlan, ha lábon van, szépen rásimul a lábra!

nöné írta...

Ez így igaz! Kíváncsi leszek, milyen a lábon a rövidített sarkos, most jön haza a lányom, nemsoká kész az egyik, és felpróbálja.