2008. november 27., csütörtök

Lidl-s kötés-horgolás

Ma reggel átszaladtam Hajdúhadházra a Lidl áruházba, mivel valamelyikőtök hírelte a fonalakat-tűket. Hát, a választék nem volt valami bőséges, de azért nem jöttem haza üres kézzel. Vettem horgolótűket (1,5, 2,0 és 2,5), körkötőtűket (3,0-4,0-2,5-3,5) és zoknitűt (3,5). Körkötőtű volt még 5-ös, 6-os, zoknitű 2,5-es és 3-as, hosszű tűk is voltak, de azokat nem néztem meg. A fonalak nem nyerték el a tetszésemet a színük miatt, lila ezüst szállal, fekete arany szállal, illetve bolyhos fonal elég rikítós melírozott színekben. Ezek nem az én világomba illőek. Vannak horgolócérnák jó nagy kiszerelésben (40 dkg), hófehér illetve halványdrapp ezüstszállal (hogy ez minek bele?), úgyhogy vettem egy fehéret. Hogy mikor horgolom el, még nem tudom, de nem kér enni. Lányok, nézzetek szét, amíg van mit!

3 megjegyzés:

Anice kötős blogja írta...

Már láttam a lidl szóróanyagát és a fonalak nekem se tetszettek, de a horgolófonalra kíváncsi vagyok, kötőt-horgoló tű meg veszélyes mennyiségben van itthon.

helen írta...

Egyszer lidl-ben volt szintén tűakció. Vettem körkötőtűt... hát, annyit szenvedtem vele, hogy ihaj - mikor ráhajtásos mintát kötöttem, alig bírtam a tűre tolni a szemeket, lekötéshez. :S

nöné írta...

Ezt én is tapasztaltam, mert gyorsan felavattam a zoknitűt, és kezdetben nehézkesen mozogtak rajta a szemek, de most már jobb egy kicsit.