2008. november 14., péntek

Ismét zokni

A tegnapi postával megérkezett a Praktika decemberi száma, mely csodásabbnál csodásabb dolgokat tartalmaz. Végiglapoztam, aztán alaposabban böngészgettem néhány, főleg kötős dolgot. Bocsi baboo. Erre az újfajta zoknikötésre bukkantam. Persze lehet, hogy csak az én számomra újdonság, de engem, aki még csak ismerkedik a zoknikötés rejtelmeivel, megnyert magának. Amint kész a türkiz zokni a hagyományos 5 tűs technikával, ezt fogom kipróbálni. Aztán, ha nem sikerül, vagy nem lesz igazán szép, még mindig menthető a fonal. Ezt szeretem nagyon a kötésben, hogy könnyen alakítható, formázható. Igaz, fáj az ember szíve, amikor több órai munka a semmibe vész, de az újraalkotás öröme feledteti a keserűséget.
Mostanság mást is "bökögetek" (ahogy a Férjuram szokta mondani), de azok még nem publikusak.
Ma délután sajnos nem lesz időm kézimunkázni, mert Debrecen városát veszem a nyakamba Másodszülöttemmel, csizmavásárlás céljából. Ezt minden év ilyen tájékán megejtjük, rongyosra járjuk a lábunkat, és vagy üres kézzel térünk haza, vagy megveszünk valamit, csak hogy legyen. Szegénykémnek egyáltalán nem nőcis a lába, torkos a lábfeje, nagyon széles a vádlija, na erre tessék nekem csizmát találni! Meg jönnek még hozzá a kívánalmak, pl. hosszú szárú és divatos legyen, és az én kívánalmam pedig egy elfogadható és megfizethető ár. Bízom benne, hogy az idei november szerencsésebb lesz ebből a szempontból.
Meg tudja nekem Valaki mondani, hogyan kell úgy képeket feltenni, hogy az nagyobb méretben is megtekinthető legyen mások számára? Előre is köszönöm!







2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Köszi az ajánlót! Vártam már nagyon a decemberi számot. Na, meg most kötöm életem első zokniját, nagyon tetszik és akarok még zoknikat!

Hát, a képeket sajnos nem tudom. :( Ha én feltöltöm és nagyobb, akkor rákattintásra megjelenik teljes méretben. A kép max mérete 8 Mb lehet, nem lehet, hogy azért kicsinyítette le, mert a fotód túllépte ezt?

nöné írta...

Megnéztem a képek nagyságát, ez utóbbiak pl. 1,7 mb körül vannak, a régebbik között vannak ennél kisebbek is. Köszi, hogy gondolkodtál rajta, majd én is foglalkozom a témával egy kicsit behatóbban.