2008. november 7., péntek

Nálunk járt a Mikulás...



és itt is maradt, legalábbis az egyik alteregója. Elkészültem ezzel a kis csodával. Örülök neki, és a Szegedről nemrég hazaérkezett Nagylányomnak ajándékoztam, hogy vigyázzon Rá a nagy messzeségben. Kaptam érte egy nagy-nagy puszit. Ancsa nagyon részletes és precíz leírása alapján készült. Tudom ajánlani mindenkinek, könnyű a megkötése. Az apró részletekkel, a formába öltéssel, töméssel, varrással sokkal többet bíbelődtem. Nem is lett teljesen olyan, mint a minta, ez egy kicsit ducibb, olyan mikulásosabb. Íme Ő:

4 megjegyzés:

Unknown írta...

Nagyon aranyos lett! És örülök, hogy szerető gazdára talált!
Köszönöm szépen, hogy megmutattad!

nöné írta...

Még két darabra van megrendelésem, aztán pedig következik a lusta macska. Remélem, az is sikerülni fog. Ha nem zavarlak vele, azt is megmutatom.

Névtelen írta...

De jó lett a mikulásod!

nöné írta...

Köszönöm, igyekeztem!