2008. november 5., szerda

Várakozás

Két napja rendületlenül várom a postást! Még múlt hét csütörtökön interneten rendeltem fonalakat, úgy gondoltam, így egyszerűbb, mint összevárni az intéznivalót, és bemenni Debrecenbe. De sajna közbejött a hétvége. De ma már igazán itt lehetnének a szépséges fonalaim, amit rendeltem. Már nagyon szeretném elkezdeni a tervezett dolgaimat. Igaz, kevéske szabadidőmben kötögetem a türkiz zokni párját. A nagyon szuper Jucuu leírást kombinálom a http://kotes.gportal.hu/gindex.php?pg=26061101 található leírással. És persze kevesebb szemre is kezdtem, így talán kényelmesebb lesz. Egy picit szemrontó nekem ez a fonal, már lámpafénynél eléggé vibrálnak a szemek előttem. Meg az az igazság, hogy kacsingatok már egy másik színű fonal felé is. De ne legyek türelmetlen, főleg, ha ma meghozza a postásnéni a várt dolgaimat. Akkor zokni félre, és jön a piros-fehér-fekete kombináció innen: http://ancsanaplo.blogspot.com/search/label/kötés. Egy gyors fotó, hogy most éppen hol járok.

2 megjegyzés:

Moncsi írta...

Szia!

Szeretném, ha játszanál velünk!

Móni :)

nöné írta...

Szia! Köszönöm a lehetőséget, élek vele.
Üdv: Gyöngyi